Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Huh.. dah lame tak tuleh kat blog.. dekat seminggu plak.. maklumle dah start sem baru.. semangat pon mesti baru.. sume perkara pun empunya harapan dan impian yang baru. Semua. Termasuk cita-cita melihat tertegaknya kalimah Allah di muka bumi. Termasuk harapan dan impian melihat seorang Muslim yang berjaya dalam memenuhi aspirasi seorang MUSLIM PROFESSIONAL.

Minggu ni, alhamdulillah aku rasa momentum untuk belajar agak tinggi. Apatah lagi bile harapan nak dapat university Of Durham termakbul.. Huh.. kekadang imagine diri sendiri pegi sane, duduk tempat orang puteh, blaja di perantauan.. huhu.. jujur aku cakap, kalau tengok 3 tahun lepas, rasenya tak penah pun aku imagine duduk kat UK. skunk pun kekadang kalau orang tanye nape nak pegi UK, aku sendiri rase macam tak brape yakin nak cakap ape.. Tapi insya-Allah, aku akan pergi dengan harapan, dan kembali dengan kejayaan.

Tapi agak dissapointed sket la.. sebab bile member2 tanye dapat uni ape, aku cakap Durham, tapi depa tak knal.. siap tanye lagi Durham tu top ke tak.. huhu.. sedeh aku.. untuk pengetahuan sume.. University Of Durham berada pada ranking ke-6 dalam good times university guide. betul2 di belakang warwick di tempat ke 5. So apesal la ramay sangat yang tak kenal.. huu... nevetheless, aku tetap nak pegi Durham(unless dapat Warwick, kene consider dulu).. biar la ape orang kate.. bukan depa pon yang nak pegi sane.. huhu...

Minggu nie jugak aku agak tensi.. huhu... ade desas-desus minggu depan result AS kuar.. agak gementar rasenye.. ujung bulan nie plak, aku kene amik IELTS.. and thank god, lepas amek exam tu aku tak yah pegi IELTS dah.. ade satu lagi block free.. Tapi kate orang, lagi banyak masa free, lagi vulnerable la aku kepada kelalaian.. so, kene beware gak ar.. takut nie ujian Allah, kasik nikmat, silap2 aku trus lupe.. huu..

Ok ar.. roger n out! Wassalam.. ChioW..




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


This entry was posted on Thursday, January 08, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: