Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Alhamdulillah.. Sampai gak kat umah lepas hampir berjam2 dalm perjalanan.. sampai2 plak, dapat tau chelsea seri ngan newcastle.. disspntd gak sket2.. tapi, post aku kali nie nak meneruskan post semalam. Pasal isu end of sem dinner.

Okay arr.. aku mengaku. semalam memang aku over-react sket.. post aku semalam memang mostly 'membare'.. mempamerkan ke-baran-nan aku.. aku mintak maap kepada orang yang berkaitan. tapi macam ape yg aku tuleh kat right-hand column, what i write is indeed what i feel. just perhaps the way of representing it might be a little bit to much.. ape2 pon, ari nie aku nak sambung tuleh pasal ke'hebat'an end of sem dinner KY tahun nie..

Agak gilang gemilang arr opening ceremony nye, dengan set up dewan yang kemas dan menarik(thanks to SC and pihak yg terlibat). Unfortunately, ade gak mende yang mungkin boleh diperbaharui... malu semalam orang UK tengok kite... Bayangkan lah.. sebelum event start, kite suruh Aidid bace doa. org2 UK tu dengar tau doa tu.. kalo aku jadik org UK tu pon, aku mesti tertarik dengan doa kite. Siap mintak Allah berkati majlis, semoga ade benda/pengajaran dari Majlis nie yang boleh mendekatkan kkite dengan Allah.. tapi, 1st show ape die? ambik engko! nyayian rock tahap ciput dari budak Ky.. yg muslim pon ade. Memang semakin dekat arr kite jawabnye.. cume bukan dekat Allah la.. dekat ngan maksiat.. ape naj jadih nih? tak malu ke kite.. kalo la org UK tu tnye kite, does tonight's show makes you closer to your God? ambik penumbuk sorang sebijik. amacam? best? nak jawab ape? jawapan Chill la Dude Vellu pon tak leh pakai tau!

Pastu, dah arr show superb,(except show Za'aba ngan Ei-Jeen, sebab walaupun still considered as hiburan, tapi rasenye tak melampau. just entertainment and purely just that), makan pon superb gle.. gempak habes! nasi lemaknye, rojaknye, laksanye, cendolnye.. bOOnCeet perut aku dibuatnye.
WAJAH2 RIANG TAK SABAR NAK MAKAN..YUMMY..

Fine..memang tak de ape yang celanya bab makan.. Alhamdulillah, and round of applause to SC for excellent dishes.. cume.....

BANYAK SANGAT YANG TAK HABIS!! membazir banyak gle.. cam tazkirah asar petang tu tak clear je.. rasenye(kalo tak silap) muzakkir ade menyebtuh supaye jgn membazir..tapi tyme amik..huish.. laju je.. skali bile makan tak habis plak.. malu arr.. nampak sangat seolah2 Islam nih tak ajar penganutnye supaye jangan membazir.. huhu.. tengok cam kawan kite nih.. macho je.. sume habis die tibai.. camnie arr bagus.. Chaiyok2~

macho gle.. kire arr bape pinggan tu... 1,2,3....

Hrm.. rasenye itu je kot komen peribadi pasal end of sem dinner. yg penting kan, ingatlah, manusia itu akan dihitung amalannya pada akhirat kelak. kalo kite wat dosa, dapatlah balasannya. kalao wat pahala plak, dapatlah ganjarannya.. same2 la kite pikir balik.. orang laen takkan tau kite nie wat pahala ke dose.. tapi kite sendiri je yg leh tau.. insya-allah.. Wallahualam...


This entry was posted on Saturday, November 22, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: