Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Berbalik pasal citer semalam. Aku kuar pegi Sg. Petani sorang2 1st time! hehe.. macam budak2 je. Tapi betul la, 1st time. b4 this mane penah kuar pegi sg. petani. hoho..

Semalam, pas balik solat zohor, aku pon ikot bapak aku pegi keje. (die balik lunch tengah hari). lebih kuang pukul 2 ar.. aku kuar ngan beberapa mission. mule2 nak pegi klinik.



Klinik nie orang cakap dr. pakar. Ok gak arr. ari tu tyme penyakit aku kronik, alhamdulillah dengan izin Allah ubat die menjadi. Lain arr sket ubat die. Kalo biase pegi dr lain, tak penah2 kasik ubat biijik macam tu. tapi die kasik plak. Alhamdulillah ikhtiar yg nie menjadi... so aku kene trus arr makan ubat tu.. tu yg kene pg klinik die.huhu.. Next stop kene lalu kat sungai yg "indah".. tengok gamba nih..


Pastu aku kene pegi potong rambut. nanti ade kem bank negara. Kalo nampak tak kemas malu arr nak jumpe mak mertua(zeti Akhtar,hehe) so aku pon pegi arr kedai gunting rambut. Pakcik nie orang cine(jarang orang cina gunting rambut, kan?) tapi muslim. die banyak gak arr cite pasal die.. tapi aku ngangguk je, maleh nak pay attention.. hehe..yang aku ingat die cakap die keje gunting rambut just for fun. die pon keje dari pukul 10 pagi sampai pukul 6 petang je. just tak nak terperap dok kat umah..

Pastu plak lepas aku pegi gunting rambut... aku pegi central square! nak carik cd yg dah lame aku carik... game FM 2009! at last dapat pon.. tapi mahal gak, biase dapat dalam 10 je, tapi die mintak 12.. tak pe la, teringin punye pasal, 12 pon 12 la!!

Nak main pon, Quran jangan lupe! Amalan kene jage..huhu..

So basically tu la yg terjadik semalam.. yg best nye sebab dapat FM.. tu yg rase sonok sangat2.. hehe... tyme nak balik aku pon naik teksi.. kene 13 hengget.. (yg lwak nye, bile pakcik tu tnye "blaja' kat mana?" aku jawab Lembah Beringin die kerut dahi.. macam besa la.. orang mane knal tempat kite nih..huuhuhu...)




This entry was posted on Wednesday, November 26, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: