Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Jadi, esok, isnin, 30th March, akan tiba juga akhirnya.
Tarikh yg bagi sebahagian bdk KY, tarikh mulenye "perang" percubaan
Dan bagi aku, esok ade paper F.Pure... Subjek yg aku dah abeskan BBBAAANNNYYAAAKKK masa belajar. SAAAAAAANNNNNGGGGAAAAAT rugi kalo aku tak bwat btol2 setelah penat belajar 1.5 tahun..huhuh.. Aku BOLEH!!

Soklan2 yg aku anggap berbisa termasuk lah:
-aku tak tau la.. soklan nie org sume cakap 'free mark' tapi aku still jarang dapat buat.. huhu...
Part (i) soklan Eigenvectors.. yg prove concept dia tuh...huhuhuhu

-Soklan Complex... Aku besa tersekat tengah2 prove tuh.. esok kene bubuh minyak banyak sket, supaya tak tersekat dah.. biar licin ja...hahah...

-soklan Summation... kekadang aku conpius bile die tukar limit.. huhu..

-soklan Vectors.. selalu konpius formula distance..huhu..

So, aku akan perbaiki kesemua 5 kelemahan nih.. tak leh ulang dah... bak kate ridsect,

"TAK BERI PELUANG!!"

hahaha..

ape2 pun, ingat.. Study2 juga, ibadat jangan lupe eh!! Wallahualam..



This entry was posted on Sunday, March 29, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: