Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Alhamdulillah.. Further Pure dah pun selesai.. tapi...

AKU SANGAT BENGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soklannya takdalah susah pun, kalo aku concentrate, patut bleyh ja dapat full mark..
Tapi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku dah wat bende b**** sket tadi, sampai Diff. Eq pun salah..huhuhuhuhuh

Kalo ikutkan, aku tak dapat jawapan untuk 3 parts ja.
-4marks(polar)
-5marks(prove by induction)
-3marks(cmplx number)


Lagipun, parts nih pun aku da bwat separuh jalan, so maybe >10 marks pun yg minus..
Tapi~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aku dah salah wat diff eq... maksudnye, soklan tuh, lebih kuang 10 marks, dah pon melayang!!
arrrgggghhhh...huhuhu

***

"apa kamu sangka Kami akan benarkan kamu berkata "aku orang beriman" sedangkan kamu tidak diuji"

***

Ya Allah, ampunkan dosaku kerna tidak redha dengan takdir-Mu... Bukan ape, rase bersalah sebab peluang yang Kau datangkan padaku, tidak aku manfaatkan sepenuhnya...

Ape2 pun, nie baru trial. There still time for improvement. so, next is

CHEMISTRY!!!!!!!


Bab yang perlu dibaca, dan dihafal malam neh:
Organiccccccccccccccccccccc
Energetics
Electrochemistry

huhu.. Insya-Allah, aku akan trus berusha!!! Aamin..



This entry was posted on Monday, March 30, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: