Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Wah!! setelah seminggu menongkah arus, akhirnye sampai jugak ari jumaat. Penat tol minggu nih. Aku telah menge"push"
diri aku sekuat2 nye, dan alhamdulillah, dapat arr banyak sket "income" ..
Aku rase, minggu nie ja, aku dah study lagi banyak dari aku studi tyme cuti, nie la bukti betape aku tak pandey
memanfaatkan mase tyme cuti ari tuh..huhuh..

Nyway, I think I've made up my mind. I'm going to go UCL, University College London[.]


Tapi kan.. there's one thing that I'm not pretty comfortable with.. hhu.. RESAW duit tak cukup la.. huhu..


Aku actually ade bbrape options laen..

WARWICK-2A2B
DURHAM-3A
BIRM-1A2B
UCL-3A

Setelah pikir punye pikir, aku rase pegi UCL la.. tapi tu arr.. Durham dok kat kampung, lawa gle kampus die, siap dok
dalam istana England(lame punye)..bapak best.. huhu..

Ya Allah, kau berikanlah aku petunjuk, moga-moga pilihan yang aku buat ini adalah yang terbaik untukku, dan semoga ianya membolehkan aku berada lebih dekat dengan-Mu.. Aamin..



This entry was posted on Friday, March 27, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

    Pacat said...

    Durham??? waa.. amat jarang org nk mintak sini.. boleh tahu nape awk mintak sini??

    hihi..

    n dun worry, hidup di London xmahal sgt pun.. akak duk Surrey, dpt rate B, slalu lepak2 di London tiap2 minggu (gna train, tube, bas dll), byk lg duit lebih.. hoho.. dpt makan dengan lazatnya lagi..

    jom2 g London.. haha..

  1. ... on March 27, 2009 at 1:12 PM  
  2. AdaptingChange said...

    to pacat..

    Nak tau sebab ape apply kat Durham?

    1.sebab die best..hehe
    durham lawa tempatnye, siap ade "lake" kat seblah kampus..

    2.sebab tempat tu 'nightlife' tak de sgt.. rate2 orang komen tempat tu tak best sebab tak de pub etc.. so, kalo nak lepak ngan member2 kat sane senang sket.. depa tak lepak kat pub..

    3.tempat tu pon untuk economics baguih.. number 6 UK..

    4. Dekat ngan NEWCASTLE!!
    my fav football club!!(though skunk maen trok sket...)

    huhu.. London lak, memang t'knal.. best gak..
    Tapi tu ar.. Rase2 kalo pegi London, sebab dah ramey melayu, mesti akan "tend" to masuk dalam kumpulan melayu ja... tak syok arr gtu.. baek pegi UM ja kalo dok ngan Melayu semua.. huhu..
    Tak tau la.. Tapi tadi dah antar borang arr.. tuleh UCL.. harap2 itu yg terbaik..

  3. ... on March 28, 2009 at 6:33 AM