Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Ari nie, selepas kecewa malam semalam melihat Newcastle di'ratah' Arsenal, aku bangun agak lewat.. malas sesangat.. plus ngantuk.. pastu ayah aku kejutkan aku, die cakap ari nie balik kolej..

Terus terbeliak mata aku.. huhu.. baru teringat, cuti dah abes!!


***

Aku sampai kolej kire2 pukul 2.00 petang. Sampai2 ja, aku trus kemas2 barang.. lepas tu, aku check balik.. rupe2nye, selama cuti 16 hari nie... sikit yang amatlah aku nie dah belajar..

Further Applied: lebeh kuang 2 jam
Economics: 4 jam
Further Pure: 9 jam
Chemistry: 2 jam

Pergh.. total up, aku blaja cume 17 jam ja.. tak sampai satu hari pon.. Memang RUGI!!!

***

Abes2 ja kemas barang, aku trus sambung wat Further Applied. Aku dah peruntukkan masa yang sangat sikit untuk 2 subjek "masalah" aku, Chem ngan Applied.. Mane taknye, bile buat 2 subjek nie ja, aku trus pening, malas nak sambung.. Aku BERTEKAD. TAK NAK BUANG MASA DAH. Aku akan tuleh dalam blog nih tyme tension2 ja, so, most probably tulisan2 aku pasni akan berbunyi "geram" sket arr kot..


Tapi aku teringat, ade satu pepatah melayu, "USAHA DAN JAYA PASTI BERTEMU"

Aku kekadang tak percaye, sebab rase cam tak semestinya. Tapi, bila dikupas maksud berjaya, terutama tyme RIM ari tu, rase2 aku faham. Usaha kita akan dinilai-Nya, jangan cepat putus asa. hoho.. bunyi cam orang tak betul ja kan? nak wat camne, ngah tension sebab

TRIAL LAGI SEMINGGU!!!!!!!!

So, aku nak cabar diri aku sendiri, mulai saat nih, LET THE SHOW BEGINS!! Aku nak jadi SUPER-KIASU... Aku nak UNLEASH THE BEAST.. huh.. bunyi seram ja.. wakaka..

OK arr, Insya-Allah aku akan jarang2 update pasni, tapi aku nak pastikan update aku pasni mesti pasal pelajaran punye!!! wah... mane tau, tetibe aku tuleh esei econs kat sini ka.. kita blaja' sama2 na? Tak pun aku wat Equation Chem kat sini n bincang2 ka.. hihi..

K arr. Papepun ingat, PEPERANGAN SUDAH LAMA BERMULA, TAPI IA MASIH JAUH SEBELUM BERAKHIR.





This entry was posted on Sunday, March 22, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: