Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Bismillahirrahmanirrahim..
"Sungguh, hari kiamat itu akan datang, dan Aku rahsiakan waktunya supaya setiap orang akan dibalas sesuai dengan amalan yang diusahakan"
Surah Toha, ayat 15.

huhu..

Aku kurang sehat arr ari nie..
Dari pukul 2-3 pagi lagi, aku dok rase sakit perut ja.. Bukan saket perut biase, tapi sakit perut yang rase seolah2 ade bende yang asyik tolak perut aku, tekan etc.. Rase perut aku tetibe jadik keras semacam, kepala pun tetibe je jadik pening.. Kalo ikutkan, after dah wat chem semalam, aku nak tidur kejap ja, pastu sambung wat past papers, tapi sebab sakit yang amat sangat, aku tak mampu nak wat paper...huhuh

Pukul 7.00 pagi
Setelah aku lama menyabung nyawa melawan saket perut neh, aku tak tahan dah... Aku keluar chalet n trus pegi satu2 chalet carik minyak panas.(masalahnye aku tak leh nak "buang" air)..
At last jumpe gak kat chalet Muiz.. huhu..

Aku sapu punye sapu, tapi still saket yg amat.. tak tahan..
Tyme tu, aku selawat banyak2 and tetibe trus tetido...
Tyme aku tido, aku nampak huruf N. N tu sangat tidak menyenangkan, dan menyakitkan. Pastu aku nampak huruf T ngan huruf M. kedua2 huruf nie lak tak leh nak hilangkan huruf N. So saket aku berterusan. Aku terjage blk pukul 8.15, aku sedar, ari nie ari rabu, breakfast western. Tapi tyme tu, for the very first tyme, aku tak rase nak makan langsung. Rase cam nak muntah lak. Aku trus muntah2 n pastu mandi. Aku sedar, tyme tu dah nak pukul 9.00. aku tak abes bace chem lagi. Satgi camne nak jawab paper one...

So aku pegi cafe, minum air oren. Biar meletup perut aku.. n then aku pegi MATRON. makcik tu kasik ubat angin ngan ubat sakit perut.. Aku balek chalet, ngan keadaan pening2 lalat, aku sambung wat chem. pas buat 20 soklan, aku rase cam nak pengsan. Aku makan ubat, trus tido. Terjage, dah pukul 11.00.

Aku trus bace chem sket, pastu tido balek. huhu.. Berat sungguh dugaan neh. Aku rase badan aku panas Gile.. huhu.. aku memang sah dah demam. Tapi, tyme neh, aku ingat satu benda ja..
Kalau aku nak jadik sehat, aku kena ade fikiran yang sehat. so aku trus bersikap positif..

Petang tadi, aku wat lah chem.. Alhamdulillah, bleyh arr jawab.. though ade soklan yang aku careless.. mule2 dah jawab betul, tapi tyme semak aku gatal2 tukar jawapan..huhu..

So, basically, aku NO COMMENT la pasal paper ari nie. I'm not in my best condition to judge it. Ape2 pon, esok paper 3. PRACTICAL. Insya-Allah, aku akan wat yang terbaik lagi!!



This entry was posted on Wednesday, April 01, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: