Blog Baru

Blog Baru
Jemput Melawat

Sayonara~
Huh... Baru ja habis jawab soklan Further Applied tadi.. Bleyh tahan arr ke"mengong"ngan nye.. huhu.. Dari 11 soalan tadi, 5 soalan Mechanics, 6 soalan Statistics..

dari 5 soklan mechanics, aku leh jawab 2 soalan ja.. soklan pasal prove r2-r1=4mg tu, aku tak dapat.. aku dapat r2-r1>4/3 mg.. huhu...
pastu soklan seterusnye, pasal soklan moment..pun aku takdapat gak.. die sroh carik angular acceleration ngan angular speed.. tak silap aku, aku jawab angular acceleration die 8/a... pelek gle kan? haha.. abes aku..
Last skali soklan SHM.. LANGSUNG TAK PAHAM AND TAK RETI.. abes 11 markah kat sini ja..

Soklan stats lak, aku tak bape confident soklan pasal negatice exponential tuh... part b die, Y=2^x... aku buat2 last2 aku dapat 1-y^y, pelik gak kan? huish.. tak tau arr..

aku ikutkan aku harap2 aku dapat arr dalam 60.. huhu.. per seratus neh.. Aamin..



Nyway, bukan tu pon aku nak citer ari neh.. Tadi, aku call mak aku..(baru ja letak) sembang2 la pasal macam2 menda.. pastu aku cakap ngan adek aku lak.. LAWAK gile..hehe..

Die baru abes peksa tengah penggal, n baru ja dapat kertas B.Inggeris die.. Nak dijadikkan citer, aku penah arr ajar die teknik menjawab soklan.. aku ajar, kalo bhgian objektif nih, kite leh maen cancel2.. contohnye;

2^x = 8. kate la kite tak tau jawapannye..
a)0
b)1
c)2
d)3

kite tau, ape2 number, power o mesti dapat satu. so, a salah. leh potong dah. b pun salah, sebab ape2 number power satu mesti dapat number tu balik. so kite kene pilih either c atau d ja la..
Die gtau, ade soklan english tu, die tanye gini..

Where did the chinese go to pray?
a)MOSQUE
b)TEMPLE
c)FACTORY
d)FIELD

die pun gune arr teknik yg aku ajar tuh.. die tau, a tempat orang islam. so a salah. potong. b plak tempat orang india. so b pun salah. potong. tinggal c ngan d ja.

DIE JAWAB C=FACTORY..

WAKAKAKA.. haha.. macam2.. ade ke chinese semayang kat kilang.. tak btol la adekku ini..hehe..die marah aku, sebab die kate aku ajar die cara salah.. haha..
Aku? gelak kan diri sdri sebab tak leh jawab Applied.. nak salahkan sape? haha..




This entry was posted on Monday, April 06, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Anonymous said...

    add la chatbox!

  1. ... on April 8, 2009 at 2:42 PM